Zjutraj skuta, za malico Štruca

22. maja na petek, smo se odpravili plezat v Kamniško Savinjske Alpe. Pred tem sem se dva dni pripravljal na to prvo gorsko plezanje. Nekako sem se počutil, kot da grem na zmenek z res luštno punco. Krepak zajtrk (skuta vključena) za dolg dan in gasa proti Vodicam. Dobimo se ob 6:00 pri pokopališču in ob 6:45 krenemo iz Konca proti Koglu. Do izhodišča Virensove smeri rabimo uro in pol, neutrudno nam sledita dve gospodični, za eno od dveh se izkaže da je vrhunska alpinistka, ki dela tudi po 500 tisoč višinskih metrov na leto (life goals :). Želeli sta plezati isto smer, a jih Feri spodbudi v težjo sosednjo. Mi pa začnemo plezati. Feri izgine v steni, v navezi slediva tečajnika. Izognemo se kaminu, saj bi bil lahko vlažen in spolzek. Na parih mestih je namreč po celi steni curljalo. Pridno nabiramo metre. Zadnji del Virensove smeri je res lep in ponudi vpogled v kaj lahko skrivajo gorske stene. Ker se časovno ne bi izteklo, po Koglu namesto Skutinega jugovzhodnega raza izberemo smer Iglič-Verbinc v Štruci. Ko se povzpnemo na vrh zasneženega melišča se v daljavi sliši punci, ki sta hitro za nami in nas prehitita. Na začetku malo falimo smer, a jo hitro ujamememo in napredujemo s solidnim tempom. Spreletava nas helikopter, ki me opomni, kako potrebna je previdnost v gorah. Nekje na polovici smeri nas čaka velika familija kozorogov, ti nas premerjajo, še posebno en velik očak, “Kar pridite gor, če upate.” Zadnja stvar, ki bi si jo želel je rokoborba s to mrcino. Skala je bila malo mokra, malo suha, kot vreme, malo sonca, mal oblakov. Je zelo lepa in nezahtevna smer z veliko možnostmi varovanja. Prispemo na vrh, pospravimo opremo in razpakiramo cepine ter hitro začnemo sestopati, čaka nas namreč še relativno dolg sestop. Na celotni poti navzdol srečamo 2 človeka, vseh skupaj pa 6. V bistvu smo videli več kozorogov kot ljudi. Odlično. K avtu se vrnemo ob 6:30 in se odpeljemo proti pokopališču. Kakor se to morbidno sliši (pokopališče in to) se počutimo odlično in rahlo utrujeno od dolgega uvodnega dneva v alpinistično plezanje.V ozadju se mi pa pojavlja misel “Sj frikanje je kul, ampak tole je pa majka!”

Bili smo Boštjan, Feri in Matija.

Taka plezarija še pride na vrsto