Kovinarska, Velika Mojstrovka

Danes smo Tone, Meno in jaz preplezali “prijazno alpsko presenečenje”, Kovinarsko v Veliki Mojstrovki.

No presenečenje čaka čisto na vrhu, prej pa smer ni nič kaj pretirano prijazna. Vse se začne z brutalnim previsom (ocena IV+, tukaj je moral odleteti kak kubični meter skale, mogoče je pred tem to res bila prava ocena), sledijo pa še trije raztežaji težavnih podrtih kaminov, podrtija pa vztraja vse do gruščnate kotanje.

V drugi polovici se skala presenetljivo spremeni na bolje, in sledijo raztežaji noro dobrega plezanja, najlepše pa so seveda navpične plataste petice. Izstopno prečko smo po nekaj minutnem pregovarjanju seveda sfalili, in šli po spodnji polici. Najtežji del je dolg približno 2m, ko zmanjka stopov za noge, in jo preplezaš v razkoraku na minimalcih. Tukaj je bilo kar veselo, no razgled pa fenomenalem – 300m navpične stene pod nogami.

Smer se splača iti plezat zaradi petic v zgornjem delu in te, ta hude prečke, spodnji del pa tudi če ga nebi bilo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

PS. Po vstopnem previsu sva z Tončkom ugotovila, da Meno tako dobro pleza, da sva mu pustila da napelje celo smer (sicer mu nebi, če si nebi res tako zelo želel :)).

FOTKE

4 Komentarjev na “Kovinarska, Velika Mojstrovka”

• meno:

Prvi raztezaj, oz drugi po III, imas previs + strehco na desni, original baje obides previs na desno direkt v kamin, sam su direkt cez previs, kjer tudi visi prusik, ocenil bi nekje V+ – VI- …sledis skici vse do kotla. Ko prides do kotla gres levo na stolp, tuki sm pustu en klin.. in tu nadaljujes na raz, klin te usmeri, nadaljujes cez previs na polico levo (stant),Nadaljujes do prve petice, en previs – poka, ki te kmalu zapelje v zleb na majhno policko na levi na desni luska v razpoki levo vids obrockarja, tuki sm zabil se en klin za stant. Nadaljujes v kompaktne plate naravnost gor (V) do poke (na skici zajeda..) ki te pripelje na gredo, na levi vids 3 kline – stant,.. no tuki sm se pa odlocu, da grem v precko v plate, original gre baje desno v plate vse do strehe in nato v precko… Tanarobna precka je kr dolga nekje 30m, in pa zelo izpostavljena, v precki je klinov kar nekaj, na najtezjem mestu pa manjka 2x imas tudi moznost za frende. Sam bi ocenil precko nekje V+ mogoce,.. res mogoce VI- (na netu ocenjuje od VI – VI+) ker je samo en gib, ki zahteva stop na plato in pa roke na minimalca, najprej imas ze spet policko cirka 5cm pod nogam za roke pa tud.. na koncu precke ze spet stant,. nadaljeval naravnost gor na originalno gredo in po gredi levo mim raza kjer ze spet najdes str klin in zabijes se enega,.. se 50m mim raza v kamin (na skici zleb,..). V kaminu sm kr zabil 2 klina in naredu stant v senci ;), 1.5m pod robom,. ko se povzpnem cez rob vidm en svedrovc in zravn se en postamfan svedrovc? Hotu sm narisat skico, sam se ne spovnm cist tocno smeri 😉 😉 🙂

… aja pa ni mi zal, da sm su v narobno precko k je res lufting 😉 mal je cudn zacet k ne ves kaj te caka.. ampak pol pa kr gre

• Teja:

Dobr si tole zlezu, prečka zgleda kr konkretna…pol tole ni IV-ka pravite? 🙂

• Andraž Avbelj:

Če greš parkat na let na rimski zid (al kam drugam) prečke vadit, ni panike tole 😉 Samo en bedast gib je, k te mal iz ravnotežja vrže, pol naprej je pa dost lahko